WELKOM BIJ

woning verhuren haarlem

MAKELAARDIJ IN AMSTERDAM
Haarlem

Woningverhuur service in Haarlem

Makelaardij & Co. is een betrouwbare partner voor het verhuren van uw woning in Haarlem. Met onze professionele expertise en de inzet van ons lokale netwerk, vinden we op korte termijn de perfecte huurder voor uw (verhuur) woning. We zorgen ervoor dat derving van huurinkomsten niet aan de orde is. We geven advies over de huurprijs en de marktconforme voorwaarden. Alles om ervoor te zorgen u profiteert van maximaal rendement.

Woning zorgeloos verhuren in Haarlem

Leg de verhuur van uw huis in Haarlem en omgeving in handen van onze verhuurmakelaar. Met ons verkoopproces nemen we u alle zorgen uit handen. Een zorgeloze verhuur van uw woning begint met het inschakelen van Makelaardij & Co. We stellen een juridisch gecontroleerde huurovereenkomst op, maken professionele foto’s en brengen advies uit. Ziet u in onze makelaardij de perfecte partij, dan is uw ideale huurder vaak al binnen twee weken gevonden.

Kosten voor makelaar bij woningverhuur in Haarlem

Voor onze service bij de woningverhuur vragen we eenmalig een courtage van 75% excl. btw van de eerste maandhuur. Dit is verschuldigd per volbrachte verhuuropdracht en wordt na afloop in rekening gebracht.

Hoe wordt mijn woning verhuurd?

Transparant als we zijn, laten we u graag weten, hoe we voor u te werk gaan. Onze werkwijze verloopt altijd volgens een vast schema, namelijk:
- Oriënterend kennismakingsgesprek
- Aanbieden van onze opdracht tot dienstverlening
- Bespreken van de huurprijs
- Bespreken van de overige huur voorwaarden
- Foto's laten maken door onze fotograaf
- Adverteren van de woning
- Organiseren van bezichtigingen
- Overzicht opstellen en presenteren van de huurkandidaten
- Opstellen van huurovereenkomst
- Sleuteloverdracht organiseren en check-in rapport opstellen

Vertel ons of u een klik met ons voelt en laat uw woning snel en probleemloos verhuren via Makelaardij & Co. Is er een klik, dan ondertekenen we samen de opdracht tot verhuur. Voor ons betekent dit dat we van start gaan met het plannen van professionele foto’s en de voorbereiding voor het concept huurovereenkomst. Ook gaan we ons buigen over de teksten voor de advertentie.

Bezichtigingen voor potentiële huurders in Haarlem

Hebben meerdere geïnteresseerden zich gemeld, dan plannen we de bezichtigingen in. Geïnteresseerde kandidaten zullen zich willen voorstellen als mogelijke huurder. U als eigenaar wordt hiervan op de hoogte gesteld, zodat u zelf de nieuwe huurder kiest. Na uw definitieve keuze voor een nieuwe huurder, stellen we het huurcontract op dat we eerst voor akkoord met u delen. Pas daarna wordt dit contract aan de huurder(s) aangeboden.

Digitale handtekening onder huurcontract zetten

Een volgende stap die onze verhuurmakelaar neemt, is het in orde maken van digitale handtekeningen op het huurcontract van alle betrokken partijen. Na de ondertekening en het betalen van huur en borg volgt de officiële check-in en de sleuteloverdracht. Uiteraard stellen we een uitgebreid inspectierapport op. In dit rapport zetten de huurder en onze verhuurmakelaar beiden hun handtekening. Hierin wordt de staat van de woning ,waarin de huurder deze opgeleverd heeft gekregen, bevestigd. Gebruik het inspectierapport als leidraad voor het moment waarop uw  huurder de woning in de toekomst verlaat. Onze verhuurmakelaar in Haarlem kijkt uit naar een eerste ontmoeting voor het doornemen van uw wensen en eisen.

Services

Services van makelaardij in Haarlem

Introductie &  Presentatie

Geen plan zonder kennismaking. Uw wensen voor de verhuur neemt onze verhuurmakelaar graag met u door. Na uw opdrachtbevestiging aan onze makelaar, star  het gehele verhuurproces en zorgen we voor professionele foto's en een optimale manier van presenteren van uw vastgoedobject in Haarlem.

Bezichtiging & Overeenkomst

Na de online presentatie van uw te verhuren woning plant onze verhuurmakelaar bezichtigingen in. We gaan ervan uit dat meerdere geïnteresseerden uw woning willen huren. Het is aan u om de nieuwe huurder te kiezen. Is uw keuze op een huurder gevallen, dan stellen we een passende huurovereenkomst op.

Overdracht &  Inspectie

Pas als de huurovereenkomst is ondertekend en de huur en borg betaald zijn, plant onze makelaardij een afspraak in voor de overdracht van uw woning. Tijdens deze overdracht maken we inspectierapport dat gebruikt voor het vastleggen van de huidige staat van uw woning..

Contact

Wilt u kennis maken met één van onze makelaars in Amsterdam ?

Wilt u een vrijblijvende afspraak inplannen, vult u dan hieronder uw gegevens in en dan nemen wij contact met u op.

Dank voor uw bericht! 
Wij komen er snel bij u op terug.
Met vriendelijke groet,
Makelaardij & Co.
Oops! Iets ging niet helemaal goed.

Liever telefonisch contact ?

Wij horen graag van u!  Dan kunnen we direct uw situatie bespreken.
020 209 1099