Voor onze verhuurmakelaar staat efficiënt verhuren van uw woning centraal. Kiest u voor het verhuren van uw woning via Makelaardij & Co, dan is het belangrijk dat er een goede klik is. Het heeft dan ook onze voorkeur om voor de start van de verhuur een afspraak op locatie te hebben of een telefonische kennismaking. Komen we tot een overeenstemming, dan ondertekenen we gezamenlijk de opdracht tot verhuur. Hierna gaan wij direct aan de slag start met het plannen van professionele foto’s en het voorbereiden van het concept huurcontract en de teksten voor de advertentie. Hebben we voldoende reacties van potentiële huurders, dan worden de bezichtigingen ingepland. Na afloop van de bezichtiging willen de geïnteresseerde kandidaten zich voorstellen als eventuele huurder. Dit wordt met u gedeeld, zodat u een nieuwe huurder kunt kiezen. Zodra uw keuze definitief is stellen wij het huurcontract en delen we deze met u. Na akkoord bieden we dit huurcontract aan de huurder(s)aan. Een volgende stap die onze verhuurmakelaar neemt, is het regelen van een digitale handtekening van de betrokken partijen op het huurcontract. Eenmaal getekend en na betaling (van borgen huur) volgt de officiële check-in en de sleuteloverdracht. Uiteraard wordt door ons ook een uitgebreid inspectierapport opgesteld. In dit rapport zetten de huurder en onze verhuurmakelaar beiden hun handtekening om de staat van de woning, waarin de huurder deze opgeleverd heeft gekregen, te bevestigen. Het inspectierapport kan als hulpmiddel worden gebruikt, wanneer uw huurder de woning verlaat. Onze verhuurmakelaar in Amsterdam kijkt uit naar een eerste ontmoeting met u, zodat we de verhuur van uw woning in Amsterdam in een persoonlijk gesprek kunnen bespreken.